مترجم سايت

دختری کنجکاو و عشق
 
خـــــنـــــد^ه^ بـــــازار
شادمانی همه جا پشت در است ، در گشودن هنر است...!
 
 
سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : Ali Sadeghi

به نام خدا

دختری کنجکاو میپرسید:

ایها الناس عشق یعنی چه؟

دختری گفت: اولش رویا

آخرش بازی است و بازیچه


مادرش گفت: عشق یعنی رنج

پینه و زخم و تاول کف دست

پدرش گفت: بچه ساکت باش

بی ادب! این به تو نیامده است



رهروی گفت: کوچه ای بن بست

سالکی گفت: راه پر خم و پیچ

در کلاس سخن معلم گفت:

عین و شین است و قاف، دیگر هیچ



دلبری گفت: شوخی لوسی است

تاجری گفت: عشق کیلو چند؟

مفلسی گفت: عشق پر کردن

شکم خالی زن و فرزند



شاعری گفت: یک کمی احساس

مثل احساس گل به پروانه

عاشقی گفت: خانمان سوز است

بار سنگین عشق بر شانه

شیخ گفتا:گناه بی بخشش

واعظی گفت: واژه بی معناست

زاهدی گفت: طوق شیطان است

محتسب گفت: منکر عظما ست



قاضی شهر عشق را فرمود

حد هشتاد تازیانه به پشت

جاهلی گفت: عشق را عشق است

پهلوان گفت: جنگ آهن و مشت



رهگذر گفت: طبل تو خالی است

یعنی آهنگ آن ز دور خوش است

دیگری گفت: از آن بپرهیزید

یعنی از دور کن بر آتش دست

چون که بالا گرفت بحث و جدل

توی آن قیل و قال من دیدم

طفل معصوم با خودش می گفت:

من فقط یک سوال پرسیدم!



نظرات شما عزیزان:

me&you
ساعت17:34---19 مرداد 1391
akharesh bahal bood
ghashang bood
be webe manam sar bezan khoshhal misham


swallow
ساعت20:14---18 مرداد 1391
salam
az weblogetun khosham umad
dust daram tabadole link dashte bashim
merc k b webam umadid


مهسا
ساعت1:28---18 مرداد 1391
اعصابم این روزها عین بیسکویت شده …
از اون بیسکویت هایی که یک هفته میمونه ته کیفت ، که یادت میره بخوریش …
همون ته له میشه ، خورد میشه ، پوووووودر میشه !
...........................
سلام
مرسی که اومدی خیلی خوشحال شدم
وبت جالبه
تازه درستش کردی؟
منم لینکت کردم آقا علی


عاشق
ساعت23:02---17 مرداد 1391
عشق منم که در تو حل شدم
عشق تویی که در ظنین صدایم میلرزی


Ghazal
ساعت14:11---17 مرداد 1391
سلام آقا علی خیلی ممنون که به وبلاگم سر زدید و برای جمله زیبایی که واسم فرستادید بسیار سپاس گزارم .
منم لینکتون میکنم . البته میخوام وبلاگم رو حذف کنم و اگر جدید ساختم دوباره لینکتون میکنم .
من هم غزال هستم 15 ساله از اهواز
موفق و پیروز باشید
بدرود...


roz
ساعت2:49---17 مرداد 1391
عشق مثل آبه،ميتوني توي دستات قايمش كني اما آخرش يه روز دستتو وا ميكني ميبيني نيست، قطره قطره جكيده بي آنكه بفهمي فقط احساس ميكني كمي دستات نمناكند،اين همون رطوبت خاطره هاست كه برجاي مونده.


عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به قول فامیل دور :
شادمانی همه جا پشت در است ، در گشودن هنر است...!
************
خسیس بازی در نیار....!
دوست دارم نظرت رو در مورد پست هام بدونم...!
پيوندهاي روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خـــــنـــــد^ه^ بـــــازار و آدرس as2012.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تماس با ما

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 4736
بازدید کل : 123492
تعداد مطالب : 945
تعداد نظرات : 847
تعداد آنلاین : 1

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools




Future Google PR for as2012.loxblog.com - 3.28

.

چت روم

.



سرگرمی نمکی

 
 
 
با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد
td width= target=